Dupa 12 sezoane si 260 de episoade ar fi multe de spus… ma voi limita insa la ultimul episod. Din punctul meu de vedere, “Two and a Half Men” este cel mai bun serial de comedie produs pana in momentul de fata. Imi pare rau ca de azi inainte nu vom mai avea parte de episoade noi, insa sfarsitul “oficial” al serialului trebuia sa vina acum multa vreme… cam la jumatatea sezonului 9.

Fiind serialul meu favorit si aflat la final de drum, am simtit nevoia sa celebrez intr-un fel sau altul despartirea de “Two and a Half Men”. Ultimul episod a fost difuzat in aceasta dimineata la ora 4 (ora Romaniei) pe CBS si avand in vedere ca nu am vazut nici unul dintre cele 258 de episoade anterior difuzate chiar la TV, am zis ca macar la ultimul sa ma uit live… zis si facut.

Pe parcursul ultimelor luni s-au vehiculat numeroase zvonuri despre intoarcerea lui Charlie Sheen in sitcom-ul pe care l-a parasit cu scandal in urma cu 4 ani. Multi fani, printre care si eu, sperau la un ultim episod “ca la carte”. Mai mult, atunci cand s-a anuntat in mod public numele ultimelor doua episoade (“Of Course He’s Dead – Part One & Two”) lucrurile parca chiar pareau sa prinda contur.

Acum, retrospectiv vorbind, atat numele episoadelor cat si teatrul ieftin jucat de Ashton Kutcher in ultimul sau interviu cu Ellen DeGenneres au fost niste lovituri strategice de PR menite sa creeze cat mai mult buzz si sa atraga cat mai multa audienta pentru acest eveniment special.

Ultimele doua episoade au fost, per total, reusite. M-am bucurat cand am vazut-o pe Rose din nou, am ramas complet surprins cand Arnold Schwarzenegger face o recapitulare in stilul sau caracteristic a ultimelor 12 sezoane si mai ca am sarit de pe scaun cand Jake (Angus T. Jones) a sunat si el la usa casei de pe plaja din Malibu dupa ce in ultimii doi ani nu a mai aparut aproape deloc.

Am asteptat si intoarcerea lui Charlie dar, din pacate, orgoliul producatorului Chuck Lorre aparent a fost mai presus decat dorinta fanilor.

“Two and a Half Men” s-a terminat in mod oficial astazi insa finalul acestui serial a avut loc in urma cu aproximativ 4 ani, cand Charlie Sheen a fost dat afara. Serialul a continuat frumos si cu Ashton Kutcher, nu zic nu, dar si-a pierdut seminificativ din farmec.

In final mi-ar placea sa precizez un aspect: “Two and a Half Men” nu a fost nici serialul lui Charlie Sheen si nici al lui Ashton Kutcher. “Two and a Half Men” a avut succes in principal datorita lui Jon Cryer nu s-a dat plecat din “Two and a Half Men” la fel cum nici Alan, personajul sau, nu a mai plecat din casa de pe plaja.

P.S.: The Harpers ar fi sunat bine de tot!!!

P.S.2: Poza din articol este aleasa din episodul meu preferat. Cine mi-l gaseste?